Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując w/w czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
Regulamin obowiązuje na terenie Hotelu Hit i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie internetowej Hotelu www.hithotel.pl
§2 DOBA HOTELOWA
Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
Jeśli Gość nie określi czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącym pobyt. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego Regulaminu.
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą. Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskają Państwo w recepcji hotelowej.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej.
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
Gość najpóźniej w momencie zameldowania zobowiązany jest uiścić opłatę za cały pobyt.
W przypadku dużego obłożenia Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przedpłaty w wysokości 100% wartości rezerwacji na 14 dni przed terminem przyjazdu. Przedpłata nie podlega zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji przez Gościa. Jeśli przedpłata nie wpłynie na konto bankowe Hotelu w wyznaczonym terminie, Hotel zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.
Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin hotelowy.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, Hotel nie zwraca opłaty za dalszą część pobytu.
Rezerwacje nieprzedpłacone są utrzymywane do godz. 16:00 w dniu przyjazdu. W przypadku niepojawienia się Gościa do godz. 16:00 i niepoinformowania recepcji Hotelu o późniejszej godzinie przyjazdu, rezerwacja może zostać automatycznie anulowana.
Wymeldowując się Gość zobowiązany jest do osobistego pozostawienia klucza w Recepcji hotelu oraz do poinformowania Recepcjonisty o zwolnieniu pokoju.
§4 USŁUGI
Hotel świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
Gość hotelowy powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie hotelowym.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość zobowiązany jest poinformować o tym pracownika Recepcji.
Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz i pozostawić klucz w Recepcji.
Ze względów bezpieczeństwa Gość przebywający w pokoju, powinien zamknąć drzwi posiadanym kluczem od wewnątrz.
Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdzającego Gościa, zostaną odesłane na na wskazany adres pod warunkiem zapewnienia odbioru przez firmę kurierską.
W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa przedmioty na koszt właściciela przez okres 3 miesięcy od daty wymeldowania Gościa, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Hotelu. Artykuły spożywcze mogą być przechowywane maksymalnie przez 24 godziny.
§8 CISZA NOCNA
W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego.
§9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno używać jakichkolwiek urządzeń grzewczych zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
W Hotelu akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą w kwocie 50 PLN/ zwierzę/ doba.
Na terenie całego hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu podlega karze grzywny w kwocie 500 PLN.
Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
Za zgubienie klucza do pokoju, Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 50 PLN
Życzymy udanego pobytu!
Zapisz się na newsletter
Dowiedz się jako pierwszy o najnowszych wydarzeniach, ofertach i promocjach!
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hit Hors Sylwia Zarzycka - Cybulska, Ks. I. Kłopotowskiego 33, 03-720, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .