Regulamin
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując w/w czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje na terenie Hotelu Hit i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie internetowej Hotelu www.hithotel.pl
§2 DOBA HOTELOWA
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
- Jeśli Gość nie określi czasu pobytu w momencie najmu pokoju, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącym pobyt. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego Regulaminu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
- Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą. Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskają Państwo w recepcji hotelowej.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
- Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Gość najpóźniej w momencie zameldowania zobowiązany jest uiścić opłatę za cały pobyt.
- W przypadku dużego obłożenia Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przedpłaty w wysokości 100% wartości rezerwacji na 14 dni przed terminem przyjazdu. Przedpłata nie podlega zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji przez Gościa. Jeśli przedpłata nie wpłynie na konto bankowe Hotelu w wyznaczonym terminie, Hotel zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.
- Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin hotelowy.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, Hotel nie zwraca opłaty za dalszą część pobytu.
- Rezerwacje nieprzedpłacone są utrzymywane do godz. 16:00 w dniu przyjazdu. W przypadku niepojawienia się Gościa do godz. 16:00 i niepoinformowania recepcji Hotelu o późniejszej godzinie przyjazdu, rezerwacja może zostać automatycznie anulowana.
- Wymeldowując się Gość zobowiązany jest do osobistego pozostawienia klucza w Recepcji hotelu oraz do poinformowania Recepcjonisty o zwolnieniu pokoju.
§4 USŁUGI
- Hotel świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość hotelowy powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie hotelowym.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
- Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość zobowiązany jest poinformować o tym pracownika Recepcji.
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz i pozostawić klucz w Recepcji.
- Ze względów bezpieczeństwa Gość przebywający w pokoju, powinien zamknąć drzwi posiadanym kluczem od wewnątrz.
- Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdzającego Gościa, zostaną odesłane na na wskazany adres pod warunkiem zapewnienia odbioru przez firmę kurierską.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa przedmioty na koszt właściciela przez okres 3 miesięcy od daty wymeldowania Gościa, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Hotelu. Artykuły spożywcze mogą być przechowywane maksymalnie przez 24 godziny.
§8 CISZA NOCNA
- W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego.
§9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno używać jakichkolwiek urządzeń grzewczych zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
- W Hotelu akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłate.
- Na terenie całego hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu podlega karze w kwocie 500 PLN.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Za zgubienie klucza do pokoju, Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 50 PLN
Życzymy udanego pobytu!